بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


اسامي بازيکنان تيم ملي اعلام شد

 اسامي بازيکنان دعوت شده از سوي کارلوس کي روش به تيم ملي به شرح زير است.
دروازه بانان: سيدمهدي رحمتي (استقلال)، عليرضا حقيقي (روبين کازان)، رحمان احمدي (سايپا)
مدافعان:حسين ماهيني، سيدجلال حسيني و مهرداد پولادي (پرسپوليس)، هادي عقيلي (القطر)، پژمان منتظري (استقلال)، مازيار زارع (ملوان)، احسان حاج صفي (تراکتورسازي)، هاشم بيک زاده (استقلال)
بازيکنان مياني: جواد نکونام (استقلال)، علي کريمي(پرسپوليس)، پژمان نوري(ملوان)، قاسم حدادي فر (ذوب آهن)، اميد نظري (انگل هولم سويد)محمد نوري (پرسپوليس)
مهاجمان: اشکان دژآگه (وولفسبورگ)، محمد ابراهيمي (تراکتورسازي)، محمد قاضي (پرسپوليس)، محمدرضا خلعتبري (سپاهان)، رضا قوچان نژاد (سن ترويدن بلژيک)، مسعود شجاعي (اوساسونا) و کریم انصاری فر(پرسپولیس)
بازيکنان دعوت شده بايد ساعت 17 فردا(پنجشنبه - نهم شهريور)با همراه داشتن گذرنامه، خود را در محل هتل آکادمي فوتبال به کادر فني معرفي کنند.
نخستين تمرين تيم ملي فوتبال ساعت 18 همان روز در زمين چمن کمپ تيم هاي ملي برگزار خواهد شد.
تيم ملي ايران ساعت 5 بامداد روز 10 شهريور، تهران را به قصد اردن ترک خواهد کرد. اردوي آماده سازي تيم ملي در اردن تا تاريخ 19 شهريور ادامه خواهد داشت و در اين روز اردن را به قصد لبنان ترک خواهد کرد.
قسمتي از برنامه آماده سازي تيم ايران در اردن ديدار دوستانه اي است که در تاريخ 15 شهريور مقابل تيم ملي آن کشور برگزار خواهد شد.

توضیح:یک روز بعد از بازی پرسپولیس و فولاد،کریم انصاری فر نیز به تیم ملی دعوت شد!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 10 / 6 / 1391برچسب:تیم ملی ایران,مقدماتی جام جهانی,اسامی بازیکنان, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com